Weekly Inspiration

Amikor megláttam ezt a képet, arra gondoltam, hogy milyen jó lenne összegyűjteni a nyarat egy kis üvegben. Eltenni, mint egy befőttet, tartósítva, hogy aztán elő lehessen venni a sötét, hideg, esős novemberi estéken, vagy a komor, szürke februári délelőttökön, amikor már ki vagyunk éhezve egy kis napsütésre. 
Mi kerülne bele ebbe az üvegbe? Mik azok a tárgyak, hangok, illatok, amik azt mondják nekem, hogy NYÁR? 
A piros cseresznyék, az illatos dinnye, a rózsák a kertben, a szitakötők színpompás szárnyai a tóparton. Kavicsok és kagylók, egy a nyári égbolt csillagai közül. A gyerekek nevetése a strandon, az aszfalt fölött táncoló délibáb, az esti tücsökzene, a mező aranyló kalászai, a mosolygó pipacsok, az erdő mély, smaragd zöldje, a naptej illata, kora este a fecskék dala, meg az éjszakai madaraké, vagy amikor semmi mást nem hallasz, csak a nyári vihart. A zápor illata, ahogy a forró aszfaltot éri. Az első fagylalt és lángos íze. A hosszú naplementék narancs ragyogása, a tábortűz fénye és puha fehér bárányfelhők, amik a ragyogó kék égen vonulnak. 


Mi kerülne a ti nyár-befőttetekbe? 


Csodás ez a szett. 


A héten végre levágatom a hajamat. 😉


Itt születnek a tündérmesék. 


Csodás cipellő. 


Mesés ez a smink. 


Trópusi hangulatú manikűr. 


Fetás uborkasaláta rukkolával és szederrel. Jól hangzik. 😍


Alig várom már az első strandolást. 


A medence és a kilátás sem rossz. 


Nagyon kíváncsi vagyok az új L'Oréal Paris szempillaspirálra, ami a Too Faced ikonikus darabjának hasonmása. 


Hangulatos. 


Rafinált kis darab. 


Mit szóltok az új Urban Decay palettához, Nekem minden nap változik a véleményem róla, ma például simán elfogadnám. 😃


Heti háttérkép. 


Sellőlányoknak. 


Ez a kilátás... 


Imádom az ilyen nyári citromos-zöldfűszeres tésztaételeket. 


Megint csak a kilátásra hívnám fel a figyelmet. 


Tökéletes nyári szett. 


Idén is tombol a flamingó mánia. nekem például nagyon bejönnek ezek a flamingós úszómatracok. 


Igazi nyári mani. 


Tökéletes 😍


Táska-szerelem. 


Linda egy újabb meseszép sminkje. 


Szinte az összes kívánságlistás színem szerepel a képen. 


Nyami! 


Ő itt egy Puggle. Az egyik legcukibb keverék kutyus szerintem. 😍

Képek: Pinterest/Tumblr 

Szép Hetet Mindenkinek! 

Melyik volt a kedvenc képetek? :) 

Megjegyzések

  1. Hogy az idei nyári befőttembe mi kerül? Még nem tudom. Azt tudom mi került a tavalyiba, amit sokszor nyitogattam a képzeletbeli kamrámban , az emlékpolcról levéve.
    Tavaly utolsó Balatonos napunkon, utolsó hivatalos nyári napon Zamárdiban:
    Bár meleg volt, a víz már hüvösebb, lángos sütős néni sem volt már ott a tér sarkán, sem az üveg ékszeres hölgy a sétány mellett. Gyerekek még önfeleften játszottak ugráltak a vízben, látszólag tudomást sem vettek róla, hogy másnap iskola. Nem, mert az a nap még nyár, az még az ő napjuk, az még a mi napunk. - Amúgy minden nap a miénk, nem tudom miért gondoljuk ezt inkább csak nyáron. - Repkedtek és vijjogtak a sirályok, mintha a gyerekeknek váladzoltak volna, hullámok csapdosták a köveket és áradt a víz illata a parton.
    Megvártuk még elkezdett lemenni a nap. Mikor elérte a tihanyi partot a vörössen izzó korong. Akkora már felöltöztünk, útra készen. Hosdzú útra, mert hosszú hónapok még újra ott leszünk. Össze öllelkeztünk kisfiam, férjem és én. Integettünk a napnak, Balatonnak , a nyárnak. Elköszöntünk és megígértük, hogy jövőre találkozunk.
    Miközben a sétáltunk az autó felé, megsimogattam a gyürűmet amit férjemtől kaptam. Az ékszeres néninél vette a sétány mellett. Becsuktam a szemem és jól eltettem a polcra a gyerek zsivajt, a sirályok vijjogását és a víz morajlását. Arra gondoltam, hogy vajon év közben eszembe jut ez ? Szépen hallkult mind a kocsi felé menet. Majd elindultunk haza fele.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Ezt most nagyon jól esett olvasni. :)

    VálaszTörlés
  3. A flamingós matracok nekem is nagyon tetszenek *-*, de sajnálnék érte tízezer forintot kiadni :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)