Weekly Inspiration

Csak én érzem úgy, hogy ez a június szélsebesen elrepült? Mintha csak tegnap írtam volna össze a terveimet erre a hónapra és jövő héten ilyenkor már július lesz. Nem panaszkodom, jól telt ez a hónap, sok élménnyel és nevetéssel meg persze sok munkával, de ha az ember szereti amit csinál, akkor ez is könnyebb. 
Én a magam részéről igyekszem kiélvezni a hónap utolsó napjait, sokat strandolni és mozogni, sok gyümölcsöt enni és írni nektek néhány érdekes és remélhetőleg hasznos bejegyzést a blogra. 😉


Hová mentek nyaralni ezen a nyáron? 


Tökéletes nyaralós szett. 


Nagyon tetszik ez a táska. 


Sellő manikűr. 


itt szívesen üldögélnék most. 


Csodaszép ez a szett. 


Nincs is jobb mint egy nyári munkanap után arra hazaérni, hogy egy jéghideg dinnye vár a hűtőben. 😄


Heti háttérkép. 


Sellő mamihoz sellő-smink. 


Mesések! *.* 


Mindegyiket elfogadnám. 


Nagyon tetszik ez a szett. 


Heti álomház. 


Imádom az uborkasalátát, sőt képes vagyok turmixba és vízbe is beletenni. 


Nyári fények. 


Hangulatos 


Ebben a melegben kinek van kedve sütni? Hétvégén inkább összedobtam egy fincsi csokis sütés nélküli sajttortát sós karamellás-kókuszos kekszalappal. 


Csodás fények. 


Út a vadonba. 


Nagyon tetszenek ezek a zuhanyzók. 


Imádom a régi, kopott könyvek illatát. Mintha azon túl is egy történetet mesélnének, amit beléjük nyomtattak. 


Ez így egyben tökéletes. 


Nagyon tetszik ez a felső. 


Nem, ez nem kék homok, csak ennyire tiszta a víz. 


Nyami!


Álomszép ez a manikűr. 


Akarok egy ilyen farmert. 


Valaki egy koktélozás itt? :)


Tökéletes nude paletta. 


Álomszép ez a ruha. A lányról pedig valamiért a Jane Austen regények női hősei ugranak be, olyan klasszikus arca van. 


Hello kis drága!

Képek: Pinterest/Tumblr

Szép Hetet Mindenkinek!

Hogy telt számotokra a június? Melyik volt a kedvenc képetek? 😊

Megjegyzések

  1. Sajnos nekem kb 2 és fél hét betegséggel. Májusban iszonyat sokat túlóráztam, közben edzettem, családi problémák...stb. Elfáradtam, kicsit össze csaptak a hullámok. Így egy pihenős héttel indítottam ezt a hónapot. Mondván nem edzem, csak munkahely és hobbi ha körülmények engedik. Emiatt júniusban nem edzettem szinte semmit. Étkezést sem igazán tartottam. Sajnos pici vissza is jött. Pedig úgy örültem, hogy végre megindult ujra a fogyás. Most meg olyan nehéz vissza állni....
    A hónap gyorsan telt és alig lett valami a tervezettből. Remélem a július jobb lesz.
    Az első szett ruhája tetszik. Gondolkodom hasonló varrásán, csak félek a kismama efektustól.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)