Weekly Inspiration

Amikor ma kora reggel kinéztem az ablakon, már igazi őszi látvány tárult a szemem elé. A park fái ködfelhőbe burkolóztak és a tegnapi szeles-esős idő már a tompa zöld fűbe kényszerített néhány sárguló falevelet. Az őszi dzsekimben és bokacsizmában indultam el otthonról és alig vártam, hogy irodába érve egy bögre fűszeres teával felmelegíthessem magam. 
Aztán délelőtt már kisütött a nap és felszállt a köd, elhozva az igazi, kellemes kora őszi időt. Érdemes kiélvezni, mert holnaptól csúnya, borongós, esőben tocsogó napok elé nézünk. 
Remélhetőleg ez a kis képválogatás hozzájárul majd ahhoz, hogy jól induljon a hétfőtök. 😊


Én már nagyon várom, hogy megjelenjenek az őszi színek. 


Épp most várom az őszi Yankee Candle adagot, köztük ezt az illatot, amire nagyon kíváncsi vagyok. 


Igazi őszi szín. 


Nagyon mutatós ez az ajtókoszorú. 


Ezt a finomságot el szeretném majd készíteni a héten. :) 


Imádom Angela Lanter stílusát is videóit. 


Remélem ez az ősz tartogat még néhány kiránduláshoz ideális meleg, napos hétvégét. Az utóbbi sajnos nem ilyen volt. 


Csodaszép ez a smink. 


Heti álomház. 


Nekem picit sok ez a rengeteg minta együtt, de a gerendák nagyon tetszenek. 


Többek között ez a mesés paletta is érkezik a Maybelline kínálatába. Nekem fel is került a kívánságlistámra. 


Nekem nagyon tetszenek a gumicsizmák. 


Imádom ősszel a parkokat. 


Cuki kis bagoly-határozó. A házunkhoz közeli kápolnában lakik fülesbagoly és kuvik is. Ritkán látni őket, de a hangjukat szinte minden este hallom. 


Ki imádja még  a kockás ingeket? 


Álomszép! 


Gyűrűszerelem 


A következő hétvége projektje: fahéjas csiga krémsajtos mázzal. 


Nagyon tetszik ez az outfit. 


Ezekből a mesés matt folyékony rúzsokból is érkezik néhány szín a Maybelline kínálatába. Egyet biztosan be fogok szerezni. 


Heti vicces. 


Odavagyok ezért a táskáért. 


Mostanában legtöbbször így viselem  a hajamat. 


Minimalista csoda. 


Nagyon csini! 


Mesések ezek a lilás árnyalatok. 


Álomszép 


Heti háttérkép. 


Varázslatosan gyönyörű ez a ruha. 


Ha valakinek volt már angol staffija, akkor szerintem soha nem is akar majd más kutyát, mint egy ilyen vigyorgó, szeretettel teli energiabombát. 😊

Képek: Pinterest/Tumblr 

Szép Hetet Mindenkinek! 😊

Melyik kép nyerte el legjobban a tetszéseteket? Van kedvenc őszi gyertyátok? 

Megjegyzések