Autumn Wishlist 2019 - Őszi Kívánságlista 1. rész


Emlékszem arra a szeptember elsejei napra, amikor megnyitottam ennek a bejegyzésnek a piszkozatát. Szintén egy vasárnap reggel volt, szintén napsütéses, de akkor még a hőmérő a harminc fokot kergette, én pedig összesen két dolgot tudtam összeszedni a kívánságlistámhoz, a bakancsot és a dzsekit. Aztán újra és újra előkerült ez a piszkozat, az első szeles estén, az első esős délutánon és most is, amikor ugyan ragyogóan süt a nap, de a szél már üldözőbe vette az első lehullott leveleket és tegnap először begyújtottunk a cserépkályhába. Ahogy pedig telt a szeptember, a kicsinek induló lista lassan nőtt-nődögélt, míg nem ma reggel úgy döntöttem, tetemes mérete láttán, hogy két részre fogom szedni. Ebben az első részben a ruhák, kiegészítők és lakberendezési termékek kerülnek felsorolásra, amiket idén ősszel be szeretnék szerezni, a következő részben pedig a szépségápolási termékek és a Glamour illetve Joy Napok tervei kerülnek kivesézésre. Remélem érdekesnek találjátok majd és a végén ti is megosztjátok velem, hogy mit terveztek beszerezni idén ősszel. 



  Már tavaly is szerettem volna egy hosszabb, melegebb átmeneti kabátot, de lehetetlen küldetés volt megfelelőt találni, ugyanis a kabátok egy része bélés (és sok esetben zipzár vagy gomb nélküli) vékony kis semmi, amit még kardigánnak sem vennék fel, vagy pedig olyan vastag, hogy inkább már télre való. A másik gátló tényező, pedig hogy az átmeneti dzsekiket nem az én mellméretemhez tervezik, így az S-M méret egyszerűen túl szűk volt rám mellben, ami igazán bosszantó. 
Így tehát idén újra próbálkozom a tökéletes átmeneti kabát megtalálásában. 
A képen látható mustár színű (ez a szín az új szerelmem) H&M darab a legszimpatikusabb.
Már tavalyi is nagyon tetszettek a maci-dzsekik és kabátok (én csak így hívom ezeket a polár kabátokat) és szintén a H&M kínálatában (az utóbbi három évben szinte csak innét öltözködöm) találtam meg azt ami leginkább tetszik. 


 Néhány új pulcsit is szeretnék, mivel imádom a puha, meleg pulcsikat és októbertől márciusig általában ezekben létezem.


Kardigánok közül általában a basic színeket, fekete, szürke vagy bézs árnyalatokat szoktam előnyben részesíteni, de ennek a csodás mustársárga darabnak nem tudok ellenállni.  A leopárdminta pedig továbbra is nagy kedvencem, ezért szeretnék egy ilyen pulcsit vagy kardigánt is.


Tisztán emlékszem rá, hogy körülbelül tizenkét-tizenhárom éves koromban volt egy ugyanilyen farmerruhám, amit nagyon szerettem, szóval számomra teljesen nosztalgikus ez a H&M kantáros szoknya. Mindenesetre felkerült a kívánságlistámra. 


Ki imádja még a cuki zoknikat? Általában a H&M vagy a Housebrand webshopokban szoktam rábukkanni a legaranyosabb darabokra. Előbbiben találtam ezt az öt darabos szettet, amiben leopárdmintás is van. Kell! 


Szeretnék egy sötétebb pakolós, hétköznapokra ideális táskát. Ez a H&M darab tűnik a legideálisabbnak, mivel az oldalzsebébe pont belefér a turmixos üvegem, és a méretéből adódóan kényelmesen bele tudom pakolni a mappáimat és mindent, ami a munkámhoz kell. 
Szeretnék egy sötétebb hátizsákot is, mivel a kirándulásokra ezek a legpraktikusabbak. A jelenlegi hátizsákomat is a Housebrand webshopból szereztem és nagyon szeretem, így most is ott bukkantam rá a képen látható darabra. 


Habár bokacsizmát már vásároltam őszre, de szeretnék egy bakancsot és egy sima basic fekete slipont is. Mindkét darabot a H&M kínálatából néztem ki. Általában nagyon fázós vagyok, de amíg ilyen napos 20-23 fok körüli idő van, szívesen viselek slipont és loafert is.


Az egyik legolcsóbb és legmutatósabb módja az otthonunk évszakhoz dekorálásának a díszpárnák cseréje. Szinte minden évszakban szoktam venni néhány újra huzatot. A H&M webshopban bukkantam rá erre a mustársárga és őszi faleveles darabokra. Kinéztem egy cuki rókásat is, de az sajnos már elfogyott. Néhány párna, pár égősor, illatos gyertyák, dísztökök és már kész is az őszi hangulatú otthon. 😀


Szintén H&M-es felfedezés ez a leopárdmintás ágynemű. Az uram szerint kissé dzsigolós, de én már elképzeltem, ahogy a négy cicával bevackolom magam bele.😀


Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem az ősz és a tél az illatos gyertyák és viaszok igazi időszaka. Persze tavasszal és nyáron is szoktam néha illatviaszt olvasztani, de akkor valahogy még a hangulata is más az egésznek, mint a hideg idő beköszöntével. Minden ősszel be szoktam vásárolni illatos gyertyákból és viaszokból és mindig nagyon várom az új Yankee Candle kollekciókat is. Természetesen a legújabb négy illatot is ki szeretném próbálni illatviasz formájában.


Az első élményeim a Bath&Body Works márkával nagyon pozitívak voltak, így mindenképpen szeretnék még tőlük vásárolni. A kínálatukban vannak lakásillatosító spray-k is, én a Bath&Body Works Sweather Weather illatot néztem ki magamnak, aminek már a csomagolása is imádnivaló. 


A DW Home Hickory Clove illatára nagyon kíváncsi vagyok. Ezt a márkát sem próbáltam még de több angol vlogger videójában láttam már a gyertyáikat. A Hickory Clove a leírás szerint egy fűszeres illat, szegfűszeggel, borostyánnal, bourbon vaníliával és gyógynövényekkel. Jól hangzik ugye? 

Ez volt tehát az őszi kívánságlistám első része. Remélem, hogy érdekesnek és hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést, esetleg ötleteket is tudtatok belőle meríteni. Pár napon belül jön a második rész, amiben a kívánságlistámon szereplő szépségápolási termékekről mesélek Nektek. 

Ti mit szeretnétek beszerezni idén ősszel? Mivel szoktátok őszies hangulatúvá tenni az otthonotokat?

Megjegyzések

  1. Sokáig kerestem én is a tökéletes átmeneti kabátot, amit végül a KIK-ben sikerült megtalálnom. Legalább 15 féle verzió volt kabátokból, és lett is benne abszolút szerelemdarab számomra.

    Táskát mindenképpen kell vennem, kell majd egy üzletiesebb, amit vihetek be munkába és belefér a sok mappa, meg a nagy filofaxom, kell egy amivel csak rohangálok, és sok minden belefér, de kell egy kis alkalmi boríték jellegű is, amit majd viszek magammal egy gálára. És az a baj, hogy sose tudom, hogy hol vegyek táskát �� Az általad ajánlott webshopot viszont biztosan átkutatom.

    Cipőben rossz szokásom, hogy ilyenkor csak a dechatlonos sportcipőmet nyúzom, de már beláttam, hogy mindenképpen kell egy őszi elegáns darab, ami lehetőleg nem magas sarokkal rendelkezik. Cipőt az én lábamra amúgy szinte fizikai képtelenség venni ��

    A leopárd mintás ágyneműt pedi támogatom �� A sok ciculival extrém kimaxolnád a cukiság faktort ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Kikben még nem néztem a kabátokat sosem, de holnap beszaladok majd körülnézni. Köszi a tippet. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)