Parfüm Pillanatok: Burberry "Body Tender"


Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én már nagyon várom a tavaszt. Várom, hogy el lehessen hagyni a nehéz kabátokat, a téli ruhákat, a természet ébredését és az olyan szép napsütéses időt, mint a mai.  
Nekem az új évszak beköszönte mindig egyet jelent egy új parfüm beszerzésével is. Idén tavaszra egy olyan illatot választottam, amivel már évek óta szemezgettem és aminek az eredeti verzióját több évig használtam tavasszal. A Burberry Body a márka egyik legikonikusabb illata lett az évek alatt. A Burberry Body Tender egy lágyabb Eau de toilette, frissebb, gyümölcsösebb és virágosabb illatjegyekkel, mint amik a nagy elődöt alkotják. Ha szeretnétek többet megtudni róla, olvassátok el a teljes bejegyzést. 



Az üvege és a doboza megegyezik ez eredeti Body küllemével. Az üveg masszív, szoborszerű, jól záródó kupakkal és nagyon jó minőségű szórófejjel, ami lágy, egyenletes permetet bocsát ki. Az egyetlen különbség a klasszikus Body és a Body Tender megjelenésében a kupak színe. Míg az eredeti változatban a kupak fémes része bronzos-rose gold, addig a Body Tender ezüst színben pompázik. Mivel a 85ml-es kiszerelés nagyon jó áron elérhető a Notino webshopjában, így én azt választottam. Ez a kiszerelés szerintem évekre elegendő lesz számomra, még akkor is ha nem edp hanem edt intenzitású parfümről beszélünk.


A Body Tender 2013-ban jelent meg, tehát egy viszonylag régebbi illatról van szó, ennek ellenére az első szaglásnál azonnal úgy éreztem, hogy abszolút megfelel az utóbbi egy-két év légies parfümtrendjeinket. 


Fejillat: Citrom, zöldalma, őszibarack, üröm
Szívillat: Rózsa, tea, jázmin, szantálfa
Alapillat:  Kasmírfa, vanília, pézsma, borostyán

Az eredeti illatban pont azt szeretem, ahogy van egy bőrbe simuló, friss, szappanos illata és nagy örömmel tapasztaltam, hogy a Body Tenderben is megtalálható ez a tulajdonság. 
Fújás után közvetlenül a rózsa esszenciája udvözöl minket, ami tökéletes elegyet alkot a lédús őszibarack illatával és a háttérben megbújó fel-felsejlő citrus és tea illatjegyekkel. A szantál és a kasmírfa adja azt a szappanos aromát, amivel a pézsma és a borotyán tökéletes elegyet alkot, anélkül, hogy ezek a karakteres illatjegyek túl harsánnyá tennék ezt az illatot. A kecses jázmin pár perccel később mutatkozik meg és végigkíséri a parfüm jelenlétét. 
A Body Tender számomra egy törékeny, elegáns, kecses illat, ami tökéletes a tavaszi hónapokra. Ideáis azok számára, akik nem szeretik a harsogó, túl feltűnő parfümöket.


 Mindenképpen nappali illatnak nevezhető és ha korcsoporthoz kellene kötnöm, akkor a 25-35 év közötti nőknek ajánlanám elsősorban. Egy fiatalabb nő szerintem még nem tudja értékelni a visszafogottságát, egy idősebb számára pedig nem elég karakteres parfüm. 
Mivel edt-ről van szó, így a tartóssága nem kiemelkedő, de egy öt-hat órán át érezhető a bőrön, a ruhán pedig tovább is. Viszont érdemes napközben is felfrissíteni az illatot. Ha valakinek a tartósság fontos szempont, akkor mégis a klasszikus Body-t ajánlanám kipróbálásra.



Ti beszereztétek már a tavaszi parfümötöket? Kedvelteik a Burberry illatait?

Megjegyzések