Teszt: Kringle Candle Illatviaszok

Ebben a bejegyzésben négy őszi Kringle Candle illatviaszról olvashattok részletes véleményt, amik talán ismerősek lehetnek, ha olvastátok az őszi whishlistemet. Számomra az igazi őszi hangulat elengedhetetlen kellékei az illatos gyertyák és viaszok, amik még otthonosabbá teszik a házat. Ősszel szeretem a fűszeresebb, melengető illatokat és ezen szempontok alapján választottam ki a négy illatot, amikről a posztban olvashattok. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassatok tovább.

Nagyon szeretem a Kringle Candle viaszok csomagolását. A műanyag dobozkák teteje könnyen levehető és visszatehető, ami nagyban megkönnyíti a tárolást. Maga a viasz olyan, mint egy hat kockából álló csoki. A kis kockákat könnyen le lehet törni, így az adagolás is egyszerű. Nekem egy kis kocka bőven elegendő három nagyobb helység beillatosítására. Van köztük olyan amit akár kétszer is használhatunk és van olyan is, ami egy olvasztás után elveszíti az illatát. Úgy tapasztaltam, hogy ez nagyjából minden illatviaszt forgalmazó márkánál így van, akiktől már volt szerencsém terméket kipróbálni. (Yankee Candle, DW Home, Country Candle, stb)

Régen nagyon nagy kedvencem volt a Yankee Candle Kitchen Spice illata, ami sajnos nálunk már nem elérhető, vagy csak nehezen lehet beszerezni és azóta kerestem egy hasonmást. Amikor megláttam, hogy a Kringle Candle kínálatában is van egy ugyanilyen nevet viselő illat, azonnal tudtam, hogy ki fogom próbálni és nem kellett csalódnom. 

Igazi melengető "comfy-cozy" illat. Fahéj, csillagánizs, szegfűszeg. Van egy kicsit chai tea beütése is. Nagyon kellemes, egyáltalán nem túlzó illat. Az egész házat beillatosítja. Egy kis kocka egy olvasztást bír ki, tehát összesen hat alkalommal élvezhetjük az illatát. Kapható belőle nagy üveggyertya és teamécses is.

A White Chocolate Chai illatra nagyon kíváncsi voltam, hiszen csupa olyan dolog van már a nevében is amit imádok. Első szaglásra egy krémes-édes, lágyan fűszeres illat, ami tökéletes az őszi és téli hónapokra. Az illatjegyek között vaj, karamell, citrom, ánizs, fahéj, szegfűszeg, gyömbér, juhar és szerecsendió található. Szerintem ez az az illat, amivel nem lehet mellélőni, ami mindenkinek tetszene. Egy kis kockás két olvasztást bír ki, tehát összesen tizenkét alkalommal tudjuk használni a viasztömböt.

Hát nem imádnivaló a Pumpkin Peppercorn viasz címkéje? Egy igazi őszi illatot kapunk, ha megvásároljuk. Tök, alma, fahéj, vanília, karamell. Egyszerre édes, fűszeres és van benne egy kis gyümölcsösség is, amitől nem lesz túl émelyítő az illat. Szintén egy olvasztásosak a kis kockák, tehát hat alkalomra elég a tömb. 

A Crimson Park címkéje tetszett a legjobban, hiszen az egyik kedvenc időtöltésem az őszben a sétálás a színes falevelek között. Az érzés, ahogy neszeznek a cipőm talpa alatt és érezni az illatukat, gyönyörködni a táncukban, ahogy lassan aláhullanak a fákról. Ez az illat egy fásabb, kicsit maszkulinabb aroma, de abszolút őszies. Van benne egy kis édesség is a vanília illatjegytől, de inkább frissebbnek mondanám. Azok számára lehet kedvenc, akik őszi illatot keresnek, de nem szeretek a túl édes és/vagy fűszeres aromákat. Ez a viasz is kibír két olvasztást, tehát tizenkétszer tudjuk összesen használni.


 Nagyon elégedett vagyok mindegyik illattal, egyik sem okozott csalódást. A kedvenceim a Kitchen Spice és a White Chocolate Chai lettek, ezeket biztosan újra fogom vásárolni a téli időszakra is. 


Ti kedvelitek az illatviaszokat vagy inkább a klasszikus illatgyertyára szavaztok? Ismeritek a Kringle Candle márka termékeit?

Megjegyzések