Wet n Wild Megalast Ajakrúzsok Teszt/Vélemény

Mikor blogolni kezdtem, a Wet n Wild márka termékei, különösen  palettáik igazi holy grail kozmetikumnak számítottak, amiket nagyon nehezen lehetett beszerezni, most viszont a Notino webshopban elérhetőek. Én ezúttal három matt rúzst teszteltem, amik szerepeltem az őszi kívánságlistámon is. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassátok ezt végig a posztot, amiben részletes véleményt írok róluk és mutatok színmintákat is.

A rúzsok csomagolása egyszerű, de mutatós. Fényes fekete műanyag, egy kis rose gold metálos díszítéssel. A kupak teteje átlátszó, így láthatjuk a színt is, ami megegyezik az alján lévő matricán található színmintával. A kupak jól zár, viszont negatívum számomra, hogy a rúzsokat nem lehet teljesen visszatekerni, így levételnél és visszazáráskor is nagyon vigyázni kell, ha nem akarunk belenyúlni a rúzsba. (Nekem többször sikerült már, sietős reggeleken.)

Három nagyon eltérő árnyalatot választottam. Az a tapasztalatom, hogy a matt rúzsok esetében a világos és sötét színek néha nem ugyanúgy működnek és sötétebb színből egyébként is nehezebb matt finisht előállítani, úgy hogy az szépen mutasson. Nekem három elvárásom van egy matt rúzzsal szemben. A szín legyen egyenletes és jól fedő, a rúzs ne szárítson és legyen tartós, illetve lehessen rajta javítani napközben anélkül, hogy az egészet le kellene törölni. Nos lássuk, hogy a Wet n Wild Megalast ebből mennyit tudott teljesíteni.

A három szín amit választottam: Cinnamon Spice, Sand Storm és Bare It All. Előbbi egy barnás piros szín, a második egy narancsos-barnás nude, míg a harmadik egy barackos nude.

A színminták két áthúzással készültek. Mindegyik rúzsról elmondható, hogy tökéletes a fedése, nem foltos és nem szárít. Lehet őket javítani napközben és a tartósságuk is remek, nagyjából hat órát bírnak ha csak iszom, de evés után egy kicsit át szoktam menni rajta egy plusz réteggel. Ritkaság számba megy, ha egy rúzsnál a világos és sötét színek is ugyanolyan jól vizsgáznak, de a Wet n Wild kipróbált három árnyalata ilyen. Ha még azt is figyelembe veszem, hogy az áruk 1000 Forint alatt van, akkor kijelenthető, hogy igazi must have termékek.

A kedvencem egyébként a Sand Storm árnyalat lett, ami egy tökéletes őszi nude szín, a képen is ezt viselem. 

Biztosan fogok még venni ezekből a rúzsokból, a Mochalicious, a Mochalicious, Red Velvet és Wine Room színek is nagyon tetszenek. 


Ti próbáltátok már a Wet n Wild rúzsokat? Inkább a matt vagy fényes rúzsokat kedvelitek jobban?

Megjegyzések