Colour Of The Week - A hét színe

COTW



A hét színe ezúttal ez a gyönyörű mustár-aranysárga szín, ami engem mindig az őszi levelekre emlékeztet. Nagyon jól mutat barnával, feketével, zölddel de akár az előző hét kékeszöld színével is. ;)
A kérdés a szokásos: Melyik három dolgot választanátok a képről? :)
Az én kedvenceim a Burberry táska, a nyitott orrú csizma és a sál. :)

Megjegyzések

  1. Nálam a ruha, a tollas fülbevaló és a bal felső sarokban levő cipő a nyerő :)

    VálaszTörlés
  2. Az a kötött pulcsiiiiiiiii! :D nagyon jó! *__*

    VálaszTörlés
  3. Nem az én színem, de a Burberry táska jöhet! :D

    VálaszTörlés
  4. Tőlem ezek a színek nagyon távol állnak....

    VálaszTörlés
  5. A zakó, sál, ék talpú cipő...
    Mért csak 3 választható??
    Nekem a +1 a rojtos tatyó a kékeszöld bőrzakómhoz:DDD

    Emmi

    VálaszTörlés
  6. Annyira szeretem ezt a színt!!! :)
    Nagyon eltaláltad a dolgokat, amiket összeválogattál.
    A legjobban a kötött pulcsi (<333<333), a sál és a blézer tetszik! El is fogadnám őket!!!! :))

    VálaszTörlés
  7. kötött pulcsi (amugy ilyenem van), blézer, csizma

    VálaszTörlés
  8. A csizma, a sál és a ruha:)

    VálaszTörlés
  9. ruha, sál, nyitott orrú csizma

    Amúgy tudsz még egy esküvő szettet készíteni tengerpartra? Nemsokára megyek ruhát vásárolni a mexikói esküvőmre, elég magas vagyok... mi az előnyös? :)

    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  10. de jó színek, és milyen jó ruhák!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)