Tavaszi-Húsvéti Dekorációs Ötletek 2. rész : Lakás-DIY


Hoztam néhány szuper ötletet, amikkel igazán tavasziassá tehetitek az otthonotokat. A húsvéti dekorációk mellett olyanokat is válogattam, amik az egész évszakban jól mutatnak. :) Találtam néhány nagyon jó DIY ötletet, ezeket is megosztom veletek.
Ha kíváncsiak vagytok rájuk, tudjátok mit kell tenni! :)




Szerintem nagyon szép, letisztult képet ad ez a kompozíció. :)


Nagyon jól mutatnak egymás mellett a különböző méretű, színű, formájú üvegek, a különféle virágos ágakkal. Mivel sajnos mostanra sok elvirágzott, érdemes művirágot venni. Nagyon jókat lehet kapni olcsón ez Euro Family üzletekben. Az ilyen üvegekért érdemes szétnézni a régiségpiacokon, mert sokkal olcsóbbal, mint a lakberendezési áruházakban.


Szerintem ez is nagyon jól mutat. :)


Aranyos ötlet és szuper dekoráció a konyhába, a tojásba ültetett fűszer. A tojáshéjban lévő tápanyagoktól szépen megerősödnek és később kiültetheted őket nagyobb cserépbe.


A régi sütemény és cukorkatartók minden évszakban variálhatóak. Ezúttal színes tojásokkal töltheted meg, nyáron jól mutatnak kagylókkal is. :)


1-1 különlegesebb üdítős, olívaolajos, fürdősós üveget is érdemes félretenni, mert később vázának is használhatod. :)


Szerintem nagyon édes ez a dekoráció. :)


 Az abszolút kedvencem ez, a lila árnyalatokkal és orgonával. Tipp: Az orgona elhervad és büdös lesz, ha nem üveg vázába teszed. Sokkal tovább szép marad, ha a levelei nagy részét levágod. Arra is ügyelj, hogy a levelek ne érjenek a vízbe!


 Cuki dekor a húsvéti ebédhez. :)


 Ez a megoldás is nagyon bájos. :)


 Akár pici virágokat is tehetsz a tojáshéjba. :)


Nagyon jól mutatnak együtt a különféle színes virágok, a kockás abrosszal. :)


Ha kisebb a lakásod, érdemes 1-1 sarkot kidekorálni. A cserepeket itt újsággal és csipkével díszítették, szerintem nagyon mutatós. :)


A kínálóba ezúttal metélőhagymát ültettek, amik között tojások lapulnak meg. Ez szerintem nagyon aranyos és praktikus megoldás. Csak vágsz belőle a szendvicsedhez.


Egyszerű és bájos kompozíció. Kisebb lakásban érdemes üveget használni a dekorációhoz, mert az áttetsző anyag, nem vesz el a tér méretéből.


A régi fűszerolajos üvegcséket is használhatod vázának.


Szerintem nagyon jól mutatnak a gyümölcsfaágak vázában. Itt a váza köré papírlámpákat tettek, ami szerintem ötletes és mutatós megoldás. :)


Az ünnepi asztal dísze is lehet egy virágos ág. :)


A nagy tükrök szintén nagyítják a teret. :)


Készíthetsz ládába is virágdekort művirágokból. Ez akár egész tavasszal a lakás dísze lehet.


Az ilyen megoldás mindenféle berendezéshez nagyon jól illik.


A hálóban 1 szép tavaszias ágynemű, 1-2 virágos kép a falon, azonnal az évszakhoz illő hangulatot teremet. :)


Cuki DIY ötlet. Szükséged van egy drótra, fehér tüllre vagy szalagra és sima fehér papírra. A drótot hajlítsd kör alakra. Papírból vágj ki apró pillangókat, majd egy damilra fűzd fel őket. Kötözd a füzéreket a drótra, majd az elkészült művet kösd fel oda, ahová szeretnéd. :) Étkezőasztal fölé, gyerekszobába, ablak elé. :)


Sziklakert tojástartóban, tojáshéjjal. ;)


Japán cseresznyevirágos képet készíthetsz egy üreg flakon segítségével. :)


Mutatós dísz az ágra felfűzött virágfüzér a hálószoba színeivel harmonizálva. :)


A karácsonyi égősorból egy kis ügyességgel tavaszi-nyári díszt készíthetsz.


Néhány új díszpárna a hálóban és a nappaliban olcsó és mutatós megoldás az évszakhoz igazításhoz. :)


Az illatokról se feledkezz meg. Válassz friss, üde, tavaszi, virágos illatokat. :)


 Ez az illat tiszta és friss, neked való ha nem szereted a virágos-édes illatokat. :)


 Nekem ez az egyik kedvenc tavaszi-nyári illatom. Gyümölcsös, de friss, édes, de nem émelyítő.


Ha nincs lehetőséget friss orgonát tenni a lakásodba, egy orgona illatú gyertya pótolhatja azt. :) 

Remélem tetszett a bejegyzés és mindenki talált olyan ötletet, ami kedvére való! :)

Melyik a kedvencetek? Ti hogyan díszítitek fel a lakást tavaszra-húsvétra? :)

Megjegyzések

  1. Én holnap fogom feldíszíteni a lakást néhány egyszerűbb dísszel, meg most akarok utánanézni, hogy van-e vajon pasztell tojásfesték, azzal egyszerűbb lenne megfesteni a tojásokat, mint ecsettel festegetni :)

    VálaszTörlés
  2. A tojásokban lévő fűszerek nagyon tetszenek. Most van tavaszi szünetem, így lett egy csomó szabadidőm, majd lehet kreatívkodom valamit :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem az ebédhez való nyuszis díszek és a kockás abroszos kép tetszik a legjobban, illetve a legtöbb rózsaszín virág.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép képek,jó ötletek. Én most nem hiszem, hogy sokat díszítek, eléggé elhavazódtam mostanában. :( Úgy sajnálom, hogy most elnyíltak már a jellegzetes húsvéti virágok. :(

    VálaszTörlés
  5. Az a tojásba ültetett növény olyan jó ötlet! Még régebben láttam egy hasonlót, amikor arcot is rajzoltak a tojásra, és a fűszer volt a haj. :D

    VálaszTörlés
  6. De gyönyörűek ezek a dekor ötletek! Én is pont azon gondolkodom, hogy ha jönnek majd hozzánk a rokonok, feldobom a lakást egy pici húsvéti dekorral. Nálunk ez eddig nem volt szokás, de én most úgy szeretném :)

    VálaszTörlés
  7. Az a pillangós izé annyira cuki. :) Mind nagyon jó ötlet. :)

    VálaszTörlés
  8. Tojáshéj pici virággal, kockás abroszos, és az első hálószoba.

    VálaszTörlés
  9. A Lilac Blossoms illatról tudnál írni egy kicsit részletesebben? Nagyon régóta szemezek vele, de félek, hogy túl erős virágillata lenne, ami viszont a megfelelő kobinációban akár jó is lehet. Szóval hasznos lenne számomra egy saját véleményes kifejtés Tőled :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)