Bourjois 123 Perfect CC Cream Teszt/Vélemény


 Nincs túl sok Bourjois sminktermékem és meglehetősen vegyesek a tapasztalataim a márkával. A körömlakkjaikat imádom, a rúzsaik átlagosak, de a szemceruzájuk, amit próbáltam nem igazán jött be. A drogériás vonalban inkább a drágább árkategóriát képviselik, de ki lehet fogni jó kis akciókat és a Glamour és Joy napokon is szokott lenni kupon. Én is így szereztem be ezt a CC Krémet, ami teljesen impulzusvásárlás volt, bár korábban már szemezgettem ezzel a termékkel. Ez az első CC Krém amit használok és bevallom én már nagyon túl vagyok a BB Krém mánián, ha viselek valami korrektornál többet, az rendszerint alapozó és azt is nagyon ritkán, maximum hetente egyszer. Tehát voltak azért fenntartásaim a termékkel kapcsolatban, hogy mennyire fog beválni és mennyire tudom majd kihasználni. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy teljesített nálam a Bourjois 123 Perfect CC Krém, akkor olvassátok el a teljes bejegyzést. 


A tubus nagyon kis kecses, abszolút helytakarékos, így utazáshoz is kiváló választás. 30ml terméket kapunk, tehát egy átlagos alapozóval megegyező mennyiséget. a Notino webshopban négy árnyalat közül lehet választani, az én színem a legvilágosabb, Ivory árnyalat. Az ára itt 2820 Forint, ha jól emlékszem a drogériákban egy picivel drágább. 


A tubus egyszerű, de feldobják a színes feliratok. Két színpigmentet tartalmaz, a barack szín a fáradtság jeleit segít eltüntetni, a zöld pedig a pirosságot. Emellett segít elfedni a mitesszereket, kisimítja a bőrt és ragyogóvá teszi azt. Hidratáló hatású és 15-ös SPF is van benne. Mindez nagyon jól hangzik, ugye? 

Mindezeket figyelembe véve, ez a termék inkább szárazabb bőrre készült. Nekem kombinált bőröm van, ami a hidegebb hónapokban igényli a hidratálást, ezért és választottam ezt a terméket.


A kupak nagyon jól zár, a precíz, csőrös adagolóval pedig könnyű dolgozni. Én közvetlenül az arcomra szoktam kinyomni belőle kis pontokat.  Az állaga meglehetősen folyós és van egy nagyon enyhe illata, ami leszáradás után már nem érződik, de ha valaki érzékeny az illatanyagokra, akkor lehetséges, hogy nem fogja szeretni ezt a terméket.


A szín elsőre egy picit sárgásnak tűnt, így voltak fenntartásaim, hogy vajon mennyire tudom a bőrömhöz igazítani, illetve fog e oxidálódni. 


Már eldolgozáskor érezhető, hogy egy hidratáló hatású termékkel van dolgunk. Nem púderes és nem szárad le azonnal. A szárazabb részeket sem emeli ki. Én ecsettel szoktam eldolgozni, így egy közepes fedést lehet vele elérni. Ha gyengébb fedést szeretnék, akkor a Real Techniques sminkszivaccsal viszem fel. 


 Nagyon szépen hozzáidomul a bőrhöz és a finishe természetes, ragyogó, de nem túlzóan. Csak egy egészséges, élettel teli ragyogást ad a bőrnek. Nagyon szépen kiegyenlíti a bőrt, nekem nem is kell mellé korrektor sem, de ha valakinek erősebb bőrhibái vagy esetleg sötét karikái vannak, annak önmagában nem hiszem, hogy elegendő a fedése. Én szoktam fixálni egy kis átlátszó púderrel. Így rajtam egész nap kitart, csak körülbelül nyolc óra után szoktam észrevenni egy minimális kopást az orrom környékén.


 Így mutat élesben, púderrel fixálva. 

Púder: Catrice Nude Illusion
Szemöldök: Maybelline Brow Precise
Pirosító: Lancome Rose Flush
Highlighter: Lancome Rose Flush 
Szemceruza: Maybelline Smoky
Szemhéjtus: L'Oréal Tattoo Signature
Szempillaspirál: TheBalm MadLash
Rúzs: MAC Whirl


Összegzés: Nekem nagyon bevált ez a CC Krém. Ha korrektornál többet akarok használni, akkor legtöbbször ehhez nyúlok, mert SPF is van benne és nagyon jól lehet alakítani a fedésén, annak függvényében, hogy ecsettel, vagy szivaccsal viszem fel. A finishe természetes és egész nap szépen kitart rajtam. Elsősorban azokban ajánlanám, akik szárazabb bőrre keresnek egy természetes, közepes fedésű terméket, elérhető áron. 

Értékelés: 5/5 

Nem találok benne hibát. Ár-érték arányban szerintem nagyon jó kis termék, és nekem minden elvárásomnak megfelelt. Ha tehetitek, tegyetek vele egy próbát. 

Használtatok már CC Krémet? Ha igen, milyet? Van kedvenc Bourjois terméketek?

Megjegyzések

  1. Én lassan két éve használom ezt a CC-t. Száraz, rocacheás bőrre kiváló, ahogy te is írtad, nem emeli ki a száraz részeket és nagyon kiméletes, nem okoz irritációt és kényelmes viselet! :)

    Van egy korrektoruk, amit nagyon szeretek, ha van kedved, itt megtalálod róla az infókat.
    https://shapeyourlifewithann.blogspot.com/2017/11/my-foundation-routine-with-bourjois.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippet, meg is nézem azonnal. :)

      Törlés
  2. Nagyon szerettem, de sajnos már nem kapható! Mint ahogy ez lenni szokott, ami jó azt megszüntetik...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)